مقالات مقالات .

مقالات

وکیل ملکی خوب در بابل

در مسائلی مانند نقل و انتقال مالکیت، تهیه اسناد و مدارک ملک و نیز بررسی قرارداد خرید و فروش می‌توانید از وکیل ملکی خوب در بابل کمک بگیرید.

یکی دیگر از وظایف وکیل ملکی خوب در بابل ، پیگیری روند پرداخت‌های اجاره و مدیریت مشکلات مربوط به ملک است. اگر مسائل و اعتراضاتی در ارتباط با ملک شما وجود دارد می‌توانید برای حل این اختلافات از وکیل ملکی خوب در بابل کمک بگیرید. شماره های درج شده در آگهی متعلق به وکیل ملکی خوب در بابل هستند.

وکیل با تجربه ملکی در بابل
وکیل با تجربه ملکی در بابل سال‌های زیادی را صرف رسیدگی به پرونده های ملکی کرده است. به همین علت تجربه بالایی در زمینه ملک و املاک دارد و می‌تواند راهکارهای موثری را برای حل و فصل مسائل ملکی ارائه دهد. دعاوی مربوط به تصرف عدوانی ملک ورثه ای جزو مهم‌ترین دعاوی دادگاه ها هستند. بر اساس قانون، تصرف عدوانی جرم است.

تصرف عدوانی یا زور ستانش یکی از موضوعات حقوقی است. هنگامی که فردی یک زمین یا ملک را به زور از مالک یا صاحب حق بگیرد، تصرف عدوانی صورت گرفته است. صاحب حق، فردی است که بر اساس یک قرارداد، نسبت به ملک حق دارد.

یکی از دعاوی مهم دادگاه ها به تصرف عدوانی ملک ورثه ای مربوط می شود. هنگامی که فردی از دنیا می‌رود، اموال او بر اساس قانون به وراث می‌رسد. این اموال متعلق به تمام وراث است و هیچ یک از آنها نمی‌تواند بدون رضایت سایرین، در ملک دخل و تصرف کند. اگر چنین اتفاقی بیفتد، سایر ورثه می‌توانند نسبت به فرد موردنظر طرح دعوا کنند. برای این منظور لازم است از وکیل ملکی باتجربه کمک بگیرند. اگر ساکن بابل هستید و با مشکل تصرف عدوانی مواجه شده اید، می‌توانید با وکیل باتجربه ملکی در بابل تماس بگیرید.

وکیل دعاوی ملکی در بابل
وکیل دعاوی ملکی در بابل راهکارهای مناسبی را برای حل انواع دعاوی ملکی (حقوقی، کیفری و ثبتی) به شما ارائه می‌دهد. دعاوی ملکی دامنه گسترده ای دارند و جزو بحث برانگیزترین پرونده های حقوقی در مراجع قضایی به شمار می‌روند. دعاوی ملکی به دسته های دعاوی ملکی حقوقی، دعاوی ملکی کیفری و دعاوی حقوقی ثبتی تقسیم بندی می‌شوند. وکیل دعاوی ملکی در بابل قوانین و مقررات حقوقی مربوط به ملک را می‌داند و توانایی رسیدگی به انواع دعاوی ملکی را دارد.

انواع دعاوی ملکی
- دعاوی ملکی حقوقی : دعاوی مربوط به الزام به تحویل ملک، خلع ید، رفع تصرف عدوانی، الزام به تنظیم سند رسمی، فک رهن، رفع مزاحمت و ممانعت از حق
- دعاوی ملکی کیفری : دعاوی مربوط به جعل سند ملک، خیانت در امانت، کلاهبرداری در خرید و فروش ملک
- دعاوی ملکی ثبتی : دعاوی مربوط به ابطال سند رسمی، ابطال سند مالکیت معارض و دعاوی افراز ملک مشترک

برای حل مسائل حقوقی در موضوعاتی که نام بردیم می‌توانید با وکیل دعاوی ملکی در بابل تماس بگیرید.

بهترین وکیل دعاوی ملکی در بابل
بهترین وکیل دعاوی ملکی در بابل خدمات متنوعی را به شما ارائه می‌دهد. یکی از این خدمات، در زمینه فروش ملک شراکتی است. این ملک، مشاع است و همه افرادی که شریک هستند باید در تصمیم‌گیری‌ها دخالت داشته باشند. در غیر این صورت بین آنها مشکلاتی ایجاد می‌شود.

اگر شما هم ملکی را به صورت شراکتی خریده اید و به هر دلیلی، تمایل به ادامه شراکت ندارید، می‌توانید از بهترین وکیل دعاوی ملکی در بابل کمک بگیرید. او ابتدا درخواست خود را به اداره ثبت ارائه می‌دهد. اداره ثبت، وضعیت ملک را بررسی می‌کند. اگر تشخیص دهد که ملک غیر قابل افراز و تقسیم است، درخواست فروش ملک را به دادگاه ارائه می‌کند. برای رسیدگی به پرونده فروش ملک شراکتی فقط کافی است با بهترین وکیل دعاوی ملکی در بابل تماس بگیرید.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ دی ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۴۹:۳۳ توسط:admin موضوع: نظرات (0)